Friday 15 July 2016

KENAPA BUSINESS SHAKLEE

Alhamdulillah dah 3 tahun join business shaklee. dari tak tau ape ttg vitamin, sekarang ni banyak la juga ilmu ttg vitamin.

Saya berjaya kekalkn berat badan dgn izin Allah gunakan produk shaklee (lepas puasa dah turun lg ke 52kg) suami pernah berjaya kurus dgn vitamin shaklee, bertambah kawan2 kerana shaklee.

Duit bonus shaklee bagi tiap2 bulan..mesti dapat dan saya sentiasa pastikan saya sentiasa layak dapat bonus. dgn bonus shaklee,saya pernah top up bayar insurans kereta, belanja aaira makan kt favourite place dia, TGI friday. dia akan tnye bonus shaklee mami dah dpt? boleh g TGI,..Alhamdulillah boleh je pegi tanpa pikir duit dalam wallet ada tk, belanja mak ayah dan mertua vitamin shaklee. Bila vitamin dia org abes saya akan bagi yang baru. Mak ayah memang takkan cakap vitamin dia orang dah abes sebab anak asik kasi free je.hehe

Jadi saya rasa takde sebab utk saya give up dan stop buat bisness shaklee ni sb saya dpt happykn org2 yg saya sayang, dapat bantu mereka semampunya, dapat kesihatan yang baik selagi diizinkn Allah

Ni target nk belanja aaira n aaron g holiday oversea pulak dgn bonus dan keuntungan shaklee.

Pada rakan2 yang nk cuba business shaklee boleh hubungi saya.. Jangan malu2. sama2 kita berjaya dengan Shaklee.

Juliya
0192648694
Shaklee Independent Distributor
Id 973463

Bergambar raya 2016 bersama family kecil ku 

0 comments:

Post a Comment