Thursday 4 September 2014

BERAT BADAN TURUN 9KG DENGAN SET KURUS SHAKLEE

Terujanya hari ini bila saya di sapa oleh customer melalui private message di facebook. Hampir 6 bulan kami tak berjumpa. Saya pun dh bersalin anak kedua.

Ceritanya, 6 bulan lepas customer saya ni merangkap anak angkat emak saya datang ke rumah.. saya perasan yang badannya semakin berisi. Saya pun tanya kenapa dia nampk semakin gemuk? Dia cakap sejak pindah ke putrajaya, dia sering makan lewat malam. Owhhh patut lah makin gemuk.
Kalau kita makan lewat malam dan tidur, ini lah penyebab kepada masalah kegemukkan..sebabnya kita tak sempat bersenam@jalankn apa-apa aktiviti pembakaran lemak.

Saya pun suggest dia cuba set kurus basic iaitu LECITHIN DAN ALFALFA. Kemudian dia tanya vitamin untuk kulit..saya cuma syorkan ESP.

               Selepas tiga minggu

Selepas 3 minggu, saya hubungi dia untuk dapatkan feedback. Dia beritahu berat badannya tak turun banyak. Hanya 2kg. Tapi katanya kulit muka makin lembut dan kurang berminyak. Rakan ofis pun nampak perubahan positif pada kulit dia. Dia cakap "takpelah turun sikit pun asalakn kulit saya dh makin ok". Customer saya ni LELAKI OK!. kaki pun dh kurang sengal kata dia.

Sebulan kemudian dia oder lecithin. Kemudian sy pm dia di facebook dh tak berjawab! Mungkin sibuk.

                Setelah 6 bulan!

Harini dia PM saya! Katanya berat badan dia dh turun dr 89 ke 80kg. Ermmm 9kg dalam masa 6 bulan?  Lambatnya turun, dalam hati saya.
Dia happy sangat dapat turunkn 9kg dalam masa 6 bulan tanpa control makan dan workout!!

Kalau dia workout mungkin turun 9kg dalam masa 2 bulan. Tapi dia happy sangat sebab masalah sengal dan sakit kaki bila bangun pagi dah tak ada.

Itulah saya bagitau dia, ini hanyalah supplement bukannya ubat kurus!.   Sambil kesihatan badan dapat ditingkatkn, sambil tu dapat juga turunkan berat badan...memang best kan!

Ok bagi yang berminat untuk tahu lebih lanjut tentang ALFALFA, LECITHIN DAN ESP bole hubungi saya. Free consultation akan diberi.

Juliya  0192648694
juliyabaharom@gmail.com

0 comments:

Post a Comment