Saturday 20 September 2014

D.I.Y Cosmetic Box

Asaalamualaikum..

Okey untuk cabaran 30 hari blogging, harini saya nak share cara saya susun barangan penjagaan diri dan juga barang kosmetik sy.

Saya beli DIY wooden cosmetic box dari kawan saya di fb. Mula - mula ingatkan ringan dan biasa - biasa je tapi bila dah dapat, waaa dah namanya wooden memang agak berat dan kukuh! Nanti tengok gambar nya kat bawah ye.

Simple je, kita pasang sendiri je. Tapi saya seperti biasa akan suruh suami lah yang pasang sebab saya pandai beli je..hehe

Barang - barang lebih tersusun.

- ada 2 drawer yang mana saya suka sangat sebab saya boleh gunakan untuk letak aksesori spt rantai, cincin, brooch, gelang dan lain - lain.

- sebelum ni barang - barang terabur dan letak merata. Brooch ada je dalam handbag lah, dalam purse lah. Sekarang ni kita sumbat je dalam box ni.

Beli kat mana??

- DIY box ni saya beli dari kawan saya di fb.. pada yang berminat boleh le fb kawan saya Norishah Jaafar Full. Harga pun murah je, sesuai dengan kualitinya..

Sekian.

0 comments:

Post a Comment