Friday 6 June 2014

Ostematrix memudahkan proses pembuangan?

As salam dan selamat pagi.

Masalah "membuang" ni memang kes berat kepada saya. Saya adalah seorang yang memang susah nk membuang air besar. 2-3 hari sekali barulah membuang. Huh sangat menyeksakan. Bayangkan perut kita tak selesa dan rasa buncit bila tak membuang.

            Sukar membuang

Masalah lain pulak bagi ayah saya. Sejak ayah meningkat usia ni, ayah selalu menghabiskan masa yang lama di dalam tandas.. bila kami tanya, ayah cakap dia rasa sakit perut nak membuang tetapi "hajat" dia susah dilepaskan dan membuatkan ayah akan duduk lama dalam tandas. Sampaikan kakinya kebas.

            Pengalaman pertama ayah

Baru - baru ni ayah mengadu dia sakit pinggang dan lutut.. dia tanya saya apa supplement yang sesuai dengan dia. Saya beri ayah sebotol OSTEMATRIX. Ayah hanya perlu ambil 4caplet sebelum tidur, kata saya.

Setelah 4 hari consume OSTEMATRIX, ayah datang kepada saya dan ceritakan pengalaman dia..
"Ju, ayah dh tak payah duduk lama-lama dalam tandas. Vitamin yang awak bagi tu memudahkan ayah membuang dan sangat melawas!. Perut pun jadi selesa. Kaki pun dh tak kebas duk lama dalam tandas".

           Ostematrix gantikan susu

Kepada yang sukar nak minum susu macam mak mertua saya, bolehlah gantikan dengan ostematrix.. hanya 4 caplet sebelum tidur, badan anda sudah dilengkapi dengan kalsium yang mencukupi, insyaallah.

Ok jumpa lagi di next entry

JULIYA  0192648694

0 comments:

Post a Comment